Ghana! - Reisverslagen van Nienke van Straaten - WaarBenJij.nu Ghana! - Reisverslagen van Nienke van Straaten - WaarBenJij.nu

Ghana!

Hoi,
Het is bijna zo ver! Alle spulletjes liggen uitgestald over mijn kamer en gaan straks de backpack in :) Zaterdag vlieg ik van Amsterdam naar Accra, waar ik opgehaald wordt door SYTO, de partnerorganisatie van Activity in Ghana. In Accra zijn de eerste paar dagen introductie, daarna reis ik door naar het eerste project waar ik ga helpen. Spannend, maar ik heb er vooral heel veel zin in!
Veel groetjes,
Nienke

Recente Reisverslagen:

12 September 2015

Alles kan!

01 Januari 1970

Vakantieweek

01 Januari 1970

Het eind inzicht

01 Januari 1970

Het gaat snel

01 Januari 1970

Samen
Nienke

Hoi! Vanaf 5 september ben ik in Ghana om vrijwilligerswerk te doen bij 2 projecten, een weeshuis en in een ziekenhuis. Ik ga proberen hier af en toe een paar foto's en verhalen te plaatsen :) Groetjes Nienke

Actief sinds 03 Sept. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4518

Voorgaande reizen:

05 September 2015 - 01 December 2015

Ghana!

Landen bezocht: